Landingsveien 84Røa
- Røa
- Landingsveien 84
- Prisantydning
- 4 900 000,-
- Totalpris
- 4 949 220,-
- Felleskost/mnd
- 3 935,-
- BRA-i
- 56 m2
Røa ved Voksen skole
Lys 3-roms i idylliske omgivelser. Solrik balkong på 12 kvm. Garasjeplass. 3. etasje med heisadkomst. Oppussingsobjekt
Orebakken byr på et av Oslos mest ettertraktede bomiljøer, med store, grønne og helt bilfrie uteområder som skaper en sjelden ro midt i byen. Her bor du nær både T-bane, buss, butikker og Mærradalens flotte tur- og treningsmuligheter. For barnefamilier finnes et bredt utvalg av aktiviteter - lekeplasser, ballplass, klatrestativ og en av områdets mest populære akebakker.
Nøkkelinformasjon
- Boligtype:
- Andelsleilighet
- Byggeår:
- 1975
- Etasje:
- 3
- Soverom:
- 2
- Prisantydning:
- 4 900 000,-
- Omkostninger:
- 9 592,-
- Fellesgjeld:
- 39 628,-
- Totalpris:
- 4 949 220,-
- Felleskost/mnd:
- 3 935,-
- Fellesformue:
- 15 017,-
- Totalt BRA:
- 60 m2
- Energimerking:
- D - rød
- Garasje:
- Ja
- Veranda:
- Ja
Visninger
Presenteres av
Har du finanseringsbevis på plass?
I samarbeid med
En personlig rådgiver fra vår samarbeidspartner Storebrand Bank vil hjelpe deg å gjøre deg klar til budrunden.

Nøkkelinformasjon
Oppdragsnummer
8-0660/25
Boligtype og eieform
Andelsleilighet (Andel)
Adresse og betegnelse
Landingsveien 84, 0767 Oslo
Gnr. 31, bnr. 315 (ideell andel 1/1) i Oslo kommune.
Andelsnr. 228 i Orebakken Borettslag, orgnr. 950444932
Selger(e)
Stian Øymo Skreiberg
Erik Aleksander Skreiberg
Cathrine Skreiberg
Kjøpesum og omkostninger
4 900 000,- (Prisantydning) 39 628,- (Andel av fellesgjeld) -------------------------------------------------------- 4 939 628,- (Pris inkl. fellesgjeld) Omkostninger: 8 212,- (Gebyr forhåndsavklaring forkjøpsrett) 290,- (Pantattest kjøper) 545,- (Tinglyst hjemmelsoverføring) 545,- (Tinglyst pantedokument) 9 300,- (Boligkjøperpakke* (valgfritt)) -------------------------------------------------------- 9 592,- (Omkostninger totalt (uten Boligkjøperpakke)) 18 892,- (Omkostninger totalt (med Boligkjøperpakke)) -------------------------------------------------------- 4 949 220,- (Totalpris inkl. omkostninger (uten Boligkjøperpakke)) 4 958 520,- (Totalpris inkl. omkostninger (med Boligkjøperpakke)) -------------------------------------------------------- NB: Regnestykket forutsetter at det kun tinglyses et pantedokument og at eiendommen selges til prisantydning. Det tas forbehold om endringer i offentlige avgifter/gebyrer. Andel fellesgjeld / Andel formue overtas av kjøper.
Om boligen
Byggeår
1975
Etasje
3
Arealer
BRA-i: 56 kvm
BRA-e: 4 kvm
Totalt BRA: 60 kvm
TBA: 12 kvm
Beskrivelse:
Underetasje:
BRA-e: 4 kvm. Kjellerbod i fellesareal.
Totalt BRA: 4 kvm
3. etasje:
BRA-i: 56 kvm. Entré, stue, kjøkken og 2 soverom og bad.
Totalt BRA: 56 kvm
TBA: 12 kvm. Terrasse- og balkongareal
Fellearealer og rettigheter til bruk:
Det gjøres særskilt oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på borettslagets fellesareal, men disponeres av denne andelen. Borettslaget kan på et senere tidspunkt omdisponere denne bruken.
Antall soverom
2
Innhold
Borettslagsleilighet i 3. etasje bestående av entré, stue, kjøkken og 2 soverom, bad og balkong på ca 12 kvm med adgang fra stue. Kjellerbod på ca 4 kvm i fellesareal. Biloppstillingsplass på ca 12 kvm i felles garasje. Takhøyden er målt til 239 cm i stuen.
Standard
Stue: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Panelovn. Utgang til balkong. Kjøkken: Parkett på gulv, og malt overflate og flis på vegg over benkeplate på vegger. Malt overflate i himling. Innredning med benkebereder, kullfiltervifte over stekesonen og opplegg for oppvaskmaskin. Soverom: Laminat på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Bad: Flis og belegg på gulv, og malt overflate og flis på vegger. Malt overflate i himling. Reflektorovn. Utstyrt med opplegg for vaskemaskin, wc, dusjkabinett, servant, servantskap og mekanisk avtrekk. Entre: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Porttelefon. Tekniske installasjoner: - Vannledninger: Vannledninger av kobber. Stoppekran er ikke lokalisert i leiligheten og er sannsynligvis plassert i fellesareal. - Avløpsrør: Soilrør av støpejern og innvendige avløpsrør av plast. - Ventilasjon: Boligen har naturlig ventilasjon via veggkanaler, kombinert med mekanisk vifte på våtrom. - Varmtvannstank: Varmtvannsbereder på 120 liter fra 1999 er plassert i kjøkkenbenk. - Elektrisk anlegg: Sikringsskap med automatsikringer og digital strømmåler er plassert i gang/trapp utenfor leiligheten. Det er i forbindelse med salget utarbeidet en tilstandsrapport fra bygningssakkyndig. Tilstandsrapporten er en teknisk gjennomgang av boligen med oppdagede avvik. Forhold som har fått TG2 og TG3 må gjennomgås spesielt nøye, da disse indikerer avvik fra normal slitasje og/eller høy alder, med mulig behov for utbedring. Bygningsdeler som har fått TGIU er ikke undersøkt av takstmann. TG2 - Avvik som kan kreve tiltak: - Balkong, terrasse, platting (TG2) pga for lavt rekkverk sammenliknet med dagens krav. - Vinduer og dører (TG2) pga behov for merking/utskifting av ytterdøren. - Kjøkken overflater og innredning (TG2) pga behov for lekkasjesikring/oppgradering. - Kjøkken avtrekk (TG2) pga kullfilter. - Avløpsrør (TG2) pga alderen. - Vannledninger (TG2) pga alderen. - Varmtvannsbereder (TG2) pga alderen. - Våtrom (TG2) pga utilstrekkelig fall mot sluk. TG3 - Store eller alvorlige avvik: - Våtrom (TG3) pga alderen, og usikkert tettesjikt. TG IU - Konstruksjoner som ikke er undersøkt: - Elektrisk (TGIU) pga manglende dokumentasjon for elektrisk arbeid (samsvarserklæring).
Parkering
Med boligen følger en biloppstillingsplass på ca 12 kvm i felles garasje. Plassen er merket med nr. 3Bq i borettslagets registre og har plass nr. 3081 i garasjeanleggets øverste plan.
Sammendrag selgers egenerklæringsskjema
Boligen ble kjøpt i 2023. Samsvarserklæring: Det fremgår av selgers egenerklæringsskjema / tilstandsrapporten at det ikke er fremlagt samsvarserklæring for det elektriske arbeidet i boligen. 1. Vet du om det har det blitt utført arbeid på bad/våtrom, enten i din eller tidligere eiertid? Ja, faglært Firmanavn: Vinderen bad, 2024 Beskrivelse: Satt inn dusjkabinett ved Vinderen bad 2024 4. Vet du om det er gjort arbeid på det elektriske anlegget, enten i din eller tidligere eiertid? Ja Beskrivelse: Står i tidligere prospekt at tidligere eier sier at sikringsskap ble byttet 23. Vet du om det er utført tidligere arealoppmålinger av boligen, eller om boligens areal er oppgitt i dokumenter som salgsoppgave, takstrapport, tilstandsrapport, byggesøknad eller lignende? Ja Beskrivelse: Fra tidligere prospekt 14.11.2023 primærrom 57, brutto areal 64
Bygningssakkyndig
Erik Bjerved Iversen
Byggemåte
Leiligheten er oppført i én etasje i en bygning fra 1975. Bygningen har en grunnmur av støpt betong. Veggkonstruksjonen består av betong som er forblendet med teglstein. Takkonstruksjonen er et flatt tak, tekket med papp. Etasjeskillet er et betongdekke. Vinduene har 2-lags isolerglass i trekarmer og er fra 2004. Ytterdøren er en umerket dør med ukjent brannmotstand, mens innerdørene er slette, hvitmalte dører med porøs kjerne. Fra stuen er det utgang til en balkong.
Innbo og løsøre
Integrerte hvitevarer medfølger.
Vedlagt salgsoppgaven følger NEF sin standardliste "Oversikt over løsøre og tilbehør". Med mindre annet fremkommer av salgsoppgaven gjelder denne listen.
Dersom det er noe i overnevnte liste som ikke finnes på eiendommen, vil det heller ikke medfølge. Produkter og installasjoner som medfølger overdras uten noen form for garantier, utover eventuell gjenværende leverandørgaranti. Hull og merker etter feste av innredning og utstyr som ikke følger med, aksepteres av kjøper.
Adgang til utleie
Det er begrenset adgang til å leie ut bolig i borettslag. Med styrets godkjenning og på visse vilkår kan boligen leies ut for inntil 3, år. jf. borettslagsloven § 5-3 til § 5-10. Andelseier som bor i boligen selv, kan leie ut deler av boligen til andre uten godkjenning, jf. borettslagsloven § 5-4. Kortidsutleie er tillatt i opptil 30 døgn i året, uten samtykke fra styret.
Energi og oppvarming
Energimerking
D - rød
Se fullstendig energiattest fra selger som vedlegg til salgsoppgave. Megler har intet ansvar for informasjon som følger av energiattesten.
Oppvarming
Boligen har følgende oppvarmingskilder: - elektrisk oppvarming. Dersom rom mangler fast installert oppvarmingskilde på visning, følger ikke dette med i handelen. Selger har ikke inngått avtale om Norgespris for fjernvarme.
Informasjon om strømforbruk
Selger opplyser at tidligere eier hadde et årlig strømforbruk på ca. 12 095 kWh. Energiforbruket vil variere fra husstand til husstand. Selger har ikke inngått avtale om Norgespris.
Økonomi
Felleskostnader
Kr. 3 935,- pr. mnd
Inkluderer: Månedlige felleskostnader som ikke er spesifiserte, dekker blant annet borettslagets renter og avdrag, forsikringer, kommunale avgifter, vedlikehold og drift, renhold og andre konsulenttjenester.
På grunn av prisstigning og renteøkning er det påregnelig at felleskostnadene økes etter utarbeidelse av denne salgsoppgaven.
Borettslaget kan endre felleskostnadene med én måneds skriftlig varsel.
Felleskostnadene vil øke til 3 935 kr fra 01.01.2026. De oppgitte felleskostnadene er hensyntatt denne økningen.
Kommunale avgifter
Eiendomsskatt fra Oslo Kommune innkreves fire ganger i året (mai, juni, september og november) via fellesutgiftene. Beløpet er spesifisert på egen linje i faktura.
Eiendomsskatt
I Oslo kommune er det eiendomsskatt på boliger og fast eiendom som overstiger en fastsatt verdi. Informasjonen over er hentet fra eiendomsskattelistene. For mer informasjon rundt beregningsgrunnlaget for eiendommen, se http://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/eiendomsskatt
Formuesverdi
Primærbolig: Kr. 1 308 225,- pr. 2023
Sekundærbolig: Kr. 5 232 900,- pr. 2023
Skatteetaten beregner en boligverdi (beregnet markedsverdi for bolig) basert på SSBs statistiske opplysninger om omsatte boliger. I beregningen tas det hensyn til din boligs beliggenhet, areal, byggeår og type bolig. Formuesverdien er en prosentandeldel av denne boligverdien.
For mer informasjon om formuesverdi, se Skatteetatens nettsider.
Borettslaget
Om borettslaget
Orebakken borettslag består av 430 andelsleiligheter. Fasiliteter: - Borettslagets hjemmeside: https://vibbo.no/orebakken/om - Borettslaget har tre utleierom og ett selskapslokale som kan leies av beboerne. - Det er eget trimrom som kan anvendes av beboerne mot betaling. - Det er egen parsellhage hvor det er mulig å leie en parsell, hver parsell er på ca. 26 kvm - Fast ansatt vaktmester - De fleste leiligheter har egne plasser i garasjeanlegget. Borettslaget har også 70 utendørsplasser som kan leies for kr. 300 pr. mnd, og gjesteparkeringsplasser - Avtale om tv og internett med Telenor. Fasadeprosjekt i borettslaget: Referat årsmøte 2024: «Utvidet» forprosjekt fasade: I januar 2024 inngikk styret en avtale med Multiconsult med budsjettpris på 600 000 kroner for gjennomføring av forprosjektet. Borettslaget har søkt Enova om støtte til delen som omfatter energikartlegging i tråd med eget program på dette, som ble innvilget slik støtte (estimert verdi 160 000 kroner). Generelt omfatter forprosjektet analyse av behov og forslag til tiltak for utbedring knyttet til følgende områder: 1) Vedlikehold og utbedring av fasade og tak. Dette inkluder vurdering av utskiftning av samtlige vinduer og balkongdører i borettslaget, muligens også til annen type vinduer/balkongdører enn vi har i dag (mer vedlikeholdsfrie vinduer for eksempel), samt nye inngangsdører til leilighetene. 2) Generell kartlegging av mulige tiltak for energieffektivisering i borettslaget (for eksempel etterisolering og ventilasjon) og muligheter for produksjon av fornybar energi via solceller. Dette punktet overlapper delvis med første punkt og vil derfor sees i sammenheng. 3) Vurdering av vedlikeholdsbehov for parkeringshuset og vurdering av tilstand for vertikale vann- og avløpsrør i borettslaget, inkludert tilkoblingsrør til kommunalt anlegg. Referat årsmøte 2025: Styret har over tid jobbet med å få bedre innsikt i tilstanden til bygningene i borettslaget, med mål om å kunne definere et konkret rehabiliteringsprosjekt. Borettslaget fyller 50 år i år, og det har vært gjennomført vedlikehold underveis, men uten større endringer i byggenes funksjon. En grundig tilstandsvurdering viser nå at det er behov for omfattende vedlikehold, særlig av fasadene. Dette gir også en mulighet til å vurdere om beboerne ønsker forbedringer ut over det som er teknisk nødvendig. Tilstandsvurderingen bygger på tidligere kartlegginger, blant annet fra OPAK, samt innspill fra andelseiere. I tillegg har styret gjennomført en energikartlegging med støtte fra Enova, i samarbeid med Multiconsult. I januar 2025 ble arkitektkontoret MAP Arkitekter engasjert for å utforske hvilke muligheter som finnes ved en rehabilitering av fasadene, og hvordan slike tiltak eventuelt kan gjennomføres. Styrets mål har vært å få oversikt over både nødvendige og mulige tiltak – ikke bare teknisk, men også med tanke på bokvalitet og miljøforbedringer. Dette for å kunne legge fram et solid beslutningsgrunnlag for andelseierne, slik at borettslaget kan velge det beste prosjektet for fremtiden. På beboermøtet 28. april ble resultatene fra tilstandsvurderingen, energikartleggingen og mulighetsstudien presentert. Nesten 200 andelseiere møtte opp på Hovseter skole, og bidro med mange gode spørsmål og konstruktive innspill. Møtet tok for seg både dagens tilstand og mulige tiltak for følgende områder: - Vinduer og balkongdører - Isolering og utbedring av utvendige vegger - Isolering og utbedring av tak - Inngangsdører til leilighetene - Drenering - Vann- og avløpsrør - Ventilasjon - Betongskader på balkonger - Et alternativ som kan gi økt boareal og boligverdi Det ble også presentert tre ulike løsningsforslag ("pakker") som illustrerer mulige helhetlige løsninger. Disse er ikke uttømmende eller endelige, men skal danne grunnlag for videre dialog og utvikling av prosjektet sammen med andelseierne. Beboermøtet var første steg i en lengre prosess. Neste trinn er en spørreundersøkelse i juni, der vi også planlegger et "åpent kontor", slik at beboerne kan stille spørsmål og komme med innspill direkte til styret. Etter dette planlegger vi et nytt beboermøte for å gjennomgå resultatene og diskusjonene som har kommet inn. Styret vil kontinuerlig vurdere og justere prosessen basert på erfaringene vi gjør underveis. Målet er at andelseierne skal føle seg trygge når valget av rehabiliteringsløsning skal tas på generalforsamling. Det er viktig å presisere at styret foreløpig ikke har konkludert med hvilke tiltak som bør gjennomføres, utover det som uansett er nødvendig vedlikehold. Dette er andelseiernes prosjekt, og styrets rolle er å legge til rette for en god og åpen prosess fram mot en beslutning. Vedlikeholdsplan 2025: Styret har startet et omfattende forprosjekt for å kartlegge og planlegge fremtidige vedlikeholdstiltak. Dette inkluderer blant annet vurdering av fasaderehabilitering, utskiftning av vinduer og dører, etterisolering og tiltak for energieffektivisering. Det vurderes også tiltak for energieffektivisering og mulighet for solcelleanlegg. Universell utforming: Kartlegging har identifisert 41 tiltak for å gjøre fellesarealene mer tilgjengelige. Styret vil prioritere kunnskapsspredning og videre planlegging i samarbeid med beboerne. Løpende vedlikehold: Reparasjon av uteområder og nedløpsrør fra taket i parkeringshuset står på agendaen. Borettslaget legger opp til beboermøter og videre involvering for å sikre gode løsninger som ivaretar behovene til alle andelseiere. Endelig vedtak om veien videre vil fattes ved generalforsamling. Det må påregnes betydelig låneopptak og økte felleskostnader i forbindelse med vedtak som fattes i fremtiden. Se utdrag av liste over historisk vedlikehold under. Full liste fra 1986-2022 finnes under tema "Vedlikeholdsplan" på Vibbo. 2024: Reparasjon og vedlikehold av utemøbler/blomsterkasse mm i uteområdene. Utbedring av utleierom og utstyr til trimrommet. 2023: Byttet til nytt låssystem for postnøkkel til alle oppgangene, byttet to dører til parkeringshus på gavlsiden, reparasjon og vedlikehold av utemøbler/blomsterkasse mm i uteområdene og mindre punktreparasjoner av betongfasaden/balkongene. 2022: Utskifting av ødelagte vinduer og karmer. Ferdigstilt dreneringsarbeid. 2021: Utskifting av ødelagte vinduer og karmer. Installasjon av brannvarslingsanlegg i fellesarealer og seriekoblede brannvarslere i alle leiligheter. Startet dreneringsarbeider ved alle gavlvegger (gravearbeidene ferdigstilles i februar 2022 og resåing av masser våren 2022) 2020: Utskifting av ødelagte vinduer og karmer. Installasjon av energieffektive lamper i alle fellesarealer (oppganger og kjellere) med sensorstyring. Installasjon av nytt digitalt dørtelefonanlegg i alle oppganger. Ferdigstilt installasjon av infrastruktur for lading av el- og hybridbiler i garasjeanlegget, samt etablering av 2 stk. offentlige ladeplasser. Opprusting av torg/uteområde med etablering av grillpaviljong. 2019: Utskifting av ødelagte vinduer og karmer. Drenering av innglassede balkonger med feil og mangler etter balkongrehabiliteringen i 2012. Utskifting av hovedtavler i alle blokker. Erstattet bommer med pullerter ved begge innkjøringene til området. 2018: Utskifting av ødelagte vinduer og karmer. Ferdigstilt vedlikeholdsspyling av rør i andelene. Modernisering av heiser i høyblokkene. Innkjøp av ny driftsmaskin. Nye LED-lamper i alle lysmaster på indre område. Alle trær på borettslagets område ble beskåret. 2017: Ferdigstillelse av tre nye utleierom og ny Storstue. Vedlikeholdsspyling av avløpsrør. Skiftet takbelegg på parkeringshus. Nye ventilasjonsvifter på tak og rens av ventilasjonskanaler i alle oppganger/leiligheter. 2015: Delt ut nye røykvarslere og brannslukningsapparater til alle andeler.
Forretningsfører
Obos Eiendomsforvaltning AS
Forkjøpsrett
Borettslaget og øvrige medlemmer av OBOS har forkjøpsrett. Kontakt megler for mer informasjon.
Det kreves medlemskap i OBOS for å erverve/eie denne boligen. Andelstegning skjer ved signering av kjøpekontrakt for personer som ikke er medlem i OBOS. Innmelding koster 500,- pr person.
Gebyr forkjøpsrett: Kr. 8 212,-
Styregodkjennelse
Overdragelsen av borettslagsandelen til ny andelseier må godkjennes av styret. Eiendomsmegler bistår med innsending av styregodkjennelse, men det er kjøper som bærer risikoen for at overdragelsen godkjennes. Godkjenning kan kun nektes dersom det foreligger saklig grunn. Eventuelle merkostnader som pådras i forbindelse med styregodkjennelsen er kjøpers ansvar. Ta kontakt med eiendomsmegler for mer informasjon.
Informasjon om fellesgjeld
Andel fellesgjeld: Kr. 39 628,- pr. 13.11.2025
Borettslaget har et lån i Obos-Banken AS pr. 13.11.2025:
Lånenr.: 98208202685
Lånetype: Annuitetslån
Rentesats: 5,19%
Restsaldo 22 059 276,00
Innfrielsesdato: 30.03.2042
Type rente: Flytende rente
Terminer i året: 12
IN-avtale: Nei
Borettslaget har avtale med OBOS Factoring AS om garantert betaling av felleskostnader. OBOS Factoring AS garanterer for overførsel til borettslaget hver måned og overtar deretter alt ansvar og risiko for eventuell manglende innbetaling av felleskostnader.
Fellesgjelden kan bli besluttet økt etter utarbeidelse av salgsoppgaven.
Fellesformue
Kr. 15 017,- pr. 31.12.2024
Regnskap/budsjett/Kostnadsøkninger
Årsresultatet for 2024 viser et overskudd på kr. 3 095 808,-. Budsjettet for 2025 viser et overskudd på kr. 2 680 298. Boligselskapets budsjett og regnskap ligger vedlagt i salgsoppgaven.
Vedtekter og husordensregler
Vedtekter og husordensregler er vedlagt. - Det er ikke tillatt å montere avtrekksvifte koblet til blokkens ventilasjonsanlegg eller til friluft, da dette skaper ubalanse i ventilasjonsanlegget og øker risikoen for matos til naboen. - Det er tillatt å bruke elektrisk grill og gassgrill, men ikke kullgrill på balkongene.
Beboernes forpliktelser og dugnader
Vi oppfordrer alle interessenter til å sette seg inn i vedtekter, husordensregler, protokoller, regnskap m.m. Dugnad må påregnes.
Dyrehold
Det er tillatt å holde dyr. Hunder og katter skal registreres hos styret og borettslagets dyreholdserklæring skal underskrives. Dyreholdserklæringen betraktes som en del av husleiekontrakten. Dersom en ønsker å holde mer enn en hund/katt må dette godkjennes av styret.
Borettslagets forsikringsselskap
TRYG FORSIKRING
Polisenr. 6599360
Tomt
Beskrivelse av tomt
Tomtestørrelse: 57 614 kvm (eiet)
Tomten er fellesareal. At tomten er fellesareal innebærer at borettslaget eier og disponerer over de aktuelle områdene i fellesskap. Dette gir ikke hver enkelt andel en eksklusiv rett til bruk eller å disponere arealene, med mindre annet er uttrykkelig avtalt i avtale eller at det følger av vedtektene.
Radonmåling
Selger har ikke utført radonmåling. Det er ikke krav om dette med mindre boligen er helt eller delvis utleid.
Områdebeskrivelse
Beskrivelse av nærområdet
Landingsveien 84 har en svært attraktiv og rolig beliggenhet på Voksen / Hovseter i bydel Vestre Aker, et område kjent for gode nærmiljøkvaliteter, korte avstander til natur og et stabilt og velutviklet servicetilbud. Her bor du tilbaketrukket i et grønt og fredelig boligområde, samtidig som handel, skole, idrettsanlegg og kollektivtransport ligger tett på. Innen få minutters gange finner du Rema 1000 Hovseter, Kiwi Hovseter, Coop Prix Voksen Skog, samt apotek, frisør og spisesteder i Hovseter senter. På Røa Senter, som kun ligger en kort busstur unna, får du et større servicetilbud med Meny Røa, Baker Hansen, Nille, blomsterbutikk, vinmonopol, lege- og tannhelsetjenester samt flere kaféer og dagligvarebutikker. I tillegg ligger lokale perler som Røa Mat og Vin, Kafé Miso og Colonialen innen behagelig rekkevidde. Området gir umiddelbar tilgang til noen av Oslos mest populære friluftsområder. Det er gangavstand til flotte turstier i Lillevann, Bogstad, Voksenåsen og videre inn i Nordmarka, noe som gir perfekte forhold for både turgåing, løping, sykling og skiturer. Sørkedalen og Bogstadvannet ligger kun en kort kjøretur unna og byr på bading, padling, fisking og lengre turmuligheter. Om vinteren prepareres det langrennsløyper fra området rundt Hovseter og Voksenkollen, noe som gjør det enkelt å starte skituren nær hjemmet. Nærområdet har et bredt tilbud av sports- og treningsmuligheter. Du finner SATS Røa, SATS Hovseter, Fresh Fitness Røa og Evo Røa innen kort avstand. For idrettsaktiviteter utendørs finnes Hovseterhallen, fotballbaner ved Huseby, tennisbaner på Røa Tennisklubb, samt friidretts- og treningsfasiliteter ved Nadderud / Heming Idrettsanlegg som ligger en kort busstur unna. I tillegg har nærområdet flere populære joggeruter, blant annet gjennom Mærradalen og langs Bogstad. I tillegg til det man finner på Røa senter og Hovseter, ligger flere hyggelige spise- og kaffesteder i området. Nevnes kan Kaffebrenneriet Røa, Miso Café, Baker Hansen Hovseter, samt flere mindre nabolagsrestauranter rundt Røa og Voksenkollen. Kort tur unna finner du også Tryvannstua og Skjennungstua hvis du ønsker en turopplevelse kombinert med servering. Kollektivtilbudet er svært godt. Hovseter T-banestasjon (linje 2) ligger innen kort gangavstand og tar deg til Majorstuen på ca. 10 minutter og til Oslo sentrum på rundt 15 minutter. Det går også flere busslinjer fra nærområdet, blant annet buss mot Røa, Voksen, Sørkedalen og Majorstuen. Dette gir enkel adkomst til hele byen og gode forbindelser til øvrig kollektivnett.
Offentlige forhold
Ferdigattest / brukstillatelse
Det foreligger ferdigattest for "nybygg av høyhus" i Landingsveien 84-86, datert 03.03.1976. Rommet som i dag benyttes som soverom og som ligger innenfor kjøkkenet er i henhold til de byggemeldte og godkjente tegningene opprinnelig spisestuen i kjøkkenet. Det er satt opp vegg og etablert et soverom her. Det medfører ikke søknadsplikt å omgjøre fra hoveddel til hoveddel.
Vei, vann og avløp
Eiendommen er tilknyttet offentlig vann og avløp. Stikkledninger fra eiendommen og ut til kommunalt nett er private, vedlikeholdsansvaret påhviler sameieteierborettslagetboligaksjeselskapet. Adkomst via offentlig vei.
Regulerings- og arealplaner
Kommuneplan og kommunedelplan: Eiendommen er regulert til nåværende bebyggelse og anlegg og eksisterende grønnstruktur i kommuneplan "Oslo mot 2030 - Smart, trygg og grønn" vedtatt 23.09.2015. Eiendommen følger kommunedelplan (KDP-17). Reguleringsplaner: Området er regulert til bolig med tilhørende anlegg med plan-ID S-1733 og byggegrense med plan-ID S-1616. Se reguleringskart- og bestemmelser som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Interessenter oppfordres til å sette seg inn i områdets gjeldende regulering. Pågående byggesaker: Landingsveien 56 - forlengelse av tillatelse for kontorbrakke og containere Saksnummer 2025/07259 - Byggesak Mottatt sak 12.09.2025 Kobling Denne saken er en fortsettelse av sak 202557058 Status Under behandling Kontorbrakker og to containere for verktøy/redskaper til vaktmester i borettslaget. Landingsveien 14 - Oppføring av tre leilighetsbygg og parkeringsanlegg Saksnummer: 202455359 - Byggesak Mottatt sak: 24.04.2024 Status: Igangsettingstillatelse gitt 11.07.2025. Mottatt søknad om endring 14.08.2025. Eiendommen Landingsveien 14 grenser mot borettslaget Kollektivet i vest, Hovseterhjemmet i sør og Landingsveien i øst. Eiendommen er bebygget med et parkeringsanlegg i tre etasjer som har en innkjøring per etasje. Det eksisterende parkeringsanlegget rives og det skal bygges nytt parkeringshus i to etasjer under terreng. På lokk over parkering etableres et felles uteareal for beboere i Landingsveien 14. Terrenget arronderes slik at lokk over parkering flyter sømløst sammen med eksisterende terreng rundt nabobebyggelsen. Over parkeringsanlegget anlegges tre bygningsvolumer for boliger. Høydene varieres slik at utsikt fra nabobebyggelsen i borettslaget Kollektivet i stor grad blir ivaretatt. Bygg A er over parkeringsanlegget to og tre etasjer, bygg B fire og fem etasjer og bygg C fem etasjer.
Odel
Det hviler ikke odelsrett på eiendommen.
Konsesjon
Kjøp av eiendommen er ikke konsesjonspliktig. Dersom eiendommen er større enn 2 mål plikter kjøper å undertegne dokumenter i forbindelse med søknad om konsesjonsfrihet.
Tinglyste heftelser og forpliktelser
På eiendommen er det tinglyst følgende heftelser og rettigheter som følger eiendommens matrikkel ved overskjøting til ny hjemmelshaver: 301/31/315: 16.07.1986 - Dokumentnr: 42940 - Best. om vann/kloakkledn. 08.02.1974 - Dokumentnr: 2854 - Registrering av grunn Denne matrikkelenhet opprettet fra: Knr:0301 Gnr:31 Bnr:11
Legalpant
Borettslaget har legalpant på inntil 2G som sikkerhet for betaling av felleskostnader. Legalpant er pant som ikke kommer frem av grunnboksutskriften, og har bedre prioritet enn for eksempel lån til bank som er tinglyst på andelen.
Øvrige kjøpsforhold
Diverse
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget, som gir borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for borettslagets fellesgjeld, men andelseierne må dekke borettslagets løpende utgifter. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der borettslaget sitter på fraflyttede og/eller usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne. Borettslaget har legalpanterett i andelen for krav på dekning av felleskostnader og andre krav fra borettslaget på inntil 2 ganger folketrygdens grunnbeløp. Kjøper og selger er forpliktet til å undertegne standard kjøpekontrakt utarbeidet av Nordvik i forbindelse med eiendomstransaksjonen. Kjøpekontrakt kan besiktiges hos eiendomsmegler før bud inngis. Kontakt eiendomsmegler for spørsmål. Selger leverer eiendommen i ryddig og rengjort stand.
Overtagelse
Overtakelse skjer etter avtale med selger. Før boligen overleveres kjøper, skal fullt oppgjør og omkostninger være mottatt på meglers klientkonto.
Dødsbo
Boligen selges som dødsbo og selger har derfor ikke spesifikk kunnskap om den. Det kan derfor eksistere feil, skader eller andre forhold ved boligen som ikke er spesifikt opplyst i salgsoppgaven. Interessenter oppfordres til å undersøke boligen særlig grundig.
Sentrale lover
Eiendommen selges etter reglene i avhendingsloven. Generelle bestemmelser: Alle innvendige og utvendige arealangivelser, samt beskrivelser av bygningen er hentet fra vedlagte tilstandsrapport/boligsalgsrapport. Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakkyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelser sammenlignet med det som er byggemeldt/godkjent. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor. På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges "som den er". Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud. Budgiver skal i budskjema avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/ person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Budgivere får informasjon dersom andre bud er inngitt av en som ikke er forbruker. Forbrukerkjøp - definisjon: Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Forbruker – avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte. Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm. Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel). Ikke-forbruker (næringsdrivende) – definisjon: Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. Ikke-forbruker – avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Boligselgerforsikring
Selger har tegnet boligselgerforsikring. Se selgers egenerklæringsskjema vedlagt salgsoppgaven.
Boligkjøperforsikring
I samarbeid med Storebrand og HELP tilbyr Nordvik Boligkjøperpakke til våre boligkjøpere. Boligkjøperpakken er et gunstig forsikringskonsept som inneholder alle de forsikringene du trenger til den nye boligen din. Boligkjøperpakke Leilighet inneholder: Boligkjøperforsikring fra HELP, flytteforsikring og innboforsikring Super. Boligkjøperforsikring er en rettshjelpsforsikring som gir trygghet og profesjonell juridisk hjelp dersom det oppdages uventede feil eller mangler ved boligen. Forsikringen gjelder i 5 år fra overtakelsen. Flytteforsikring dekker skade på eiendeler under flytting ved plutselig og uforutsett hendelse som oppstår under transport eller i forbindelse med bæring mellom bolig, bil eller lagringssted. Forsikringen varer i 1 år fra budaksept. Innboforsikring Super dekker tingene dine ved blant annet tyveri, brann eller vannskader. Vår beste innboforsikring Super inkluderer blant annet uflaksforsikring, bistand ved ID-tyveri og psykologhjelp ved alvorlige hendelser hjemme. Forsikringen gjelder i 3 måneder fra overtakelsesdatoen av ny bolig. Velger du Boligkjøperpakke Leilighet+ får du i tillegg renteforsikring: Renteforsikringen kan hjelpe deg med rentekostnaden og forsikringspremien på din primærbolig som skal selges, hvis salgsprosessen fører til at du må betale rentekostnader på to lån. Forsikringen gjelder i 9 måneder (3 måneder karenstid) og dekker inntil 15 000 kroner i måneden. Boligkjøperforsikring fra HELP kan også kjøpes separat og inkluderer da flytteforsikring fra Storebrand. Boligkjøperpakke/Boligkjøperforsikring må tegnes senest ved kontraktsignering og gjelder fra overtakelsen. Kjøper blir kontaktet av Storebrand med et tilbud på videre forsikring av innbo. Se pris og mer informasjon om forsikringene i produktarket vedlagt salgsoppgaven, eller ta kontakt med megler.
Betalingsbetingelser
Oppgjør skal betales i en samlet innbetaling fra norsk bank. Betaling fra utlandet tillates kun i unntakstilfeller og dersom det er avklart med megler i anledning avtaleinngåelse (budaksept).
Viktig informasjon om budgivning
Alle bud skal inngis skriftlig til megler, som formidler disse videre til selger. Kravet til skriftlighet gjelder også budforhøyelser og motbud, aksept eller avslag fra selger. Bud kan legges inn på eiendommens finn-annonse ved å trykke på knappen «gi bud» eller via vår hjemmeside. Bud kan legges inn på eiendommens annonse på hjem.no/finn.no ved å trykke på knappen «gi bud» eller via vår hjemmeside. Ved elektronisk budgivning legges bud inn ved å benytte BankID. Bud kan også inngis på budskjema vedlagt i salgsoppgaven. Før megler formidler bud til selger, skal megler innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver. Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter e-signatur, eksempelvis BankID eller MinID. Senere bud kan inngis per e-post eller SMS til megler. Dersom budgiver skal by på eiendommen i henhold til kjøpsfullmakt må megler kontaktes i forkant av budgivning. Ved bruk av kjøpsfullmakt, må fullmakten oversendes til megler i forkant av budgivning. Kjøper kan ikke kreve at eiendommen tinglyses på andre enn kjøper. Om kjøper ønsker at noen andre skal stå som hjemmelshaver, må det tas forbehold om dette i budet. Selger kan velge å ikke akseptere dette. Et bud bør inneholde eiendommens adresse (eventuelt gnr/bnr), kjøpesum, budgivers kontaktinformasjon, finansieringsplan, akseptfrist, overtakelsesdato og eventuelle forbehold som for eksempel usikker finansiering, salg av nåværende bolig ol. Normalt vil ikke et bud med forbehold bli akseptert før forbeholdet er avklart. Konferer gjerne med megler før bud avgis. Megler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. I forbrukerforhold (dvs. der selger er forbruker) skal megleren ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Senere bud må ha en tilstrekkelig lang akseptfrist til at megler, så langt det er nødvendig og mulig, kan videreformidle budet og eventuelle forbehold til alle involverte parter og legge til rette for at disse får tid til å områ seg, jf. forskrift om eiendomsmegling § 6-3. Akseptfrist bør derfor være på minimum 30 minutter, og budforhøyelser bør skje senest 10 minutter før fristens utløp. Dersom bud inngis med en frist som åpenbart er for kort til at megleren kan avvikle budrunden på en forsvarlig måte, vil megler fraråde budgiver å stille slik frist. Megleren vil uoppfordret gi sin vurdering av det enkelte bud overfor selgeren, når budet er gitt innenfor akseptfristene ovenfor. Megler skal så snart som mulig bekrefte skriftlig overfor budgivere at budene deres er mottatt. Megler kan ikke formidle bud med forbehold om at budet eller forbehold i budet skal holdes skjult (hemmelig) for andre budgivere og interessenter. Etter at handel har kommet i stand, eller dersom en budrunde avsluttes uten at handel er kommet i stand, kan en budgiver kreve kopi av budjournalen i anonymisert form. Kopi av budjournal skal gis til kjøper og selger uten ugrunnet opphold etter at handel er kommet i stand. Dersom det er viktig for budgiver å bevare sin anonymitet, bør budet fremmes gjennom fullmektig. For mer informasjon om budgivningsprosessen, se «Forbrukerinformasjon om budgivning», som er vedlagt salgsoppgaven, eller ta kontakt med megler.
Tilbud på finansiering
Du kan søke om boliglån hos vår samarbeidspartner Storebrand, og få svar på dagen. Med boliglån i Storebrand kan du være trygg på at du til enhver tid har blant markedets mest konkurransedyktige renter. Du vil bli tatt godt vare på av et av Norges beste servicemiljøer innen bank. Som kunde i Storebrand Bank får du en fast kontaktperson å forholde deg til, som vil gi deg gode råd og god hjelp med kort svartid. Søk om boliglån i Storebrand og få • Enkel søknad - og etableringsprosess • Svar på dagen • Fast kontaktperson å forholde deg til • Trygghet for at du alltid har konkurransedyktige betingelser Ta kontakt på telefon 22 31 22 21 eller nordvik@storebrand.no. Les mer på storebrand.no/nordvik. Meglerforetaket kan motta provisjon ved formidling av finansielle tjenester.
Hvitvasking
Eiendomsmeglere er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Etter hvitvaskingsloven er eiendomsmegler pålagt å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Hvis kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette fører til at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket, misligholder kjøper avtalen. Etter 30 dager anses misligholdet vesentlig, og selger har rett til å heve avtalen og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning. Dersom det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må eiendomsmegler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i et slikt tilfelle ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha et krav mot selger etter avhendingsloven. Hvis kundetiltak ikke lar seg gjennomføre, vil Nordvik Eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.
Personopplysningsloven
Personopplysninger vil bli behandlet i samsvar med personopplysningsloven. Ved å registrere deg som interessent og/eller budgiver eller kjøpe vil vi innhente, behandle og registrere personopplysninger om deg. Eiendomsmeglingsforetak har plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Denne oppbevaringsplikten begrenser muligheten for å få slettet personopplysninger. Du kan lese mer om Nordviks behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på nordvikbolig.no/personvern.
Om oppdraget
Eiendomsmeglers vederlag
Vederlag: Provisjon: 1,00% av salgssum (min. kr. 45 000,-) – estimert til kr. 49 000,- Grunnpakke Leilighet/tomt kr. 12 500,- Markedspakke inkl. trykket salgsoppgave kr. 24 900,- Oppgjørshonorar** kr. 8 500,- Tilrettelegging kr. 9 900,- Visningshonorar/overtagelseshonorar per stk. kr. 3 900,- Utlegg: Eierskiftegebyr kr. 6 570,- Infoland - Informasjon forretningsfører OBOS kr. 4 758,- Samlet skal selger betale kr. 120 028,- for vederlag og utlegg ved salg til prisantydning. Dersom oppdraget utløper eller blir sagt opp, uten at handel er kommet i stand, har megler krav på et rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (tilrettelegging, markedsføring og avholdte visninger) samt eventuelle utlegg. Ved beregningen av vederlaget skal det tas utgangspunkt i timeprisen som er kr. 3 900,-.
Vedlegg til salgsoppgaven
Vedleggene er en del av den komplette salgsoppgaven. Det er viktig at interessenter setter seg godt inn i vedleggene og kontakter megler med eventuelle spørsmål før bud inngis.
Ansvarlig megler
Kjetil Nilssen, Eiendomsmegler MNEF / Partner
990 07 770
k.nilssen@nordvikbolig.no
Megler
Line Fjeldstad, Fagansvarlig / Eiendomsmegler MNEF / Partner
452 43 222
l.fjeldstad@nordvikbolig.no
Meglerforetaket
Juridisk navn: Majorstuen Eiendomsmegling AS
Org. nr.: 914449936
Sørkedalsveien 8C, 0369 OSLO
Samarbeidspartnere og foretak med tilknytning til Nordvik
Meglerforetaket og Nordvik-kjeden samarbeider med en rekke foretak som tilbyr produkter eller tjenester i forbindelse med megleroppdraget. - Storebrand leverer boligselgerforsikring, finansieringsløsninger og forsikringer til kjøper - Help forsikring leverer boligkjøperforsikring - Flytte- og lagringstjenester gjennom Loyalty, oppussing gjennom Steddy, brebånd levert av Telenor, alarm levert av Sector alarm, strøm levert av Fjordkraft og Fortum og utleietjenester levert av Utleiemegleren. Hvilke tilbud kjøper og selger får i forbindelse med oppdraget kan variere ut fra hvor i landet eiendommen ligger. Nordvik bolig AS, som er franchisegiver for Nordvik-kjeden, eier aksjer i Bomega AS (Hjem.no). Majorstuen Eiendomsmegling AS har indirekte eierskap i Bomega AS.
Trygg bolighandel med Nordvik
Forsikringer
Hos oss i Nordvik har vi for gode forsikringer til både deg som skal selge og deg som skal kjøpe.
Boligforsikring
Bilder






Ingen kjenner nabolaget bedre!
Hva sier innbyggerne om Vestre Aker?
Nordvikundersøkelsen gjør deg litt bedre kjent med området boligen ligger i, og får frem fakta, funn og innsikt som vi tror kan være nyttig ved valg av ny bolig.
Hele undersøkelsen finner du her.
Trivsel
88%Vil bli boende i bydelen dersom de skulle flyttet i dag.
Søndagsaktivitet
- Er ute, på tur, ski, trening (73%)
- Venner, familie, besøk, middag (14%)
- Slapper av, ser på TV, leser (15%)
- Jobber i hage/hus (13%)
Hva er innbyggene mest stolt av i nabolaget?
Vennlig og hjelpsomme naboer
70%Av alle innbyggene beskriver naboene sine som vennlige og hjelpsomme.
All data er hentet fra Nordvikundersøkelsen gjennomført våren 2025 i samarbeid med Norstat.
Kjetil Nilssen
Eiendomsmegler MNEF / Partner
Majorstuen
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?
Hva er din bolig verdt?
Line Fjeldstad
Fagansvarlig / Eiendomsmegler MNEF / Partner
Majorstuen
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?
































