Nordvik Drammen søker backoffice/resepsjonist
Ledige stillinger

Vi søker dedikert backoffice/resepsjonist til vårt kontor i Drammen
Ønsker du å bli en del av vinnerlaget?
Vi i Nordvik Drammen søker nå etter en dedikert person til vårt kontor. Kontoret ble startet i 2018, og har på kort tid blitt et høyt omsettende kontor med både gode markedsandeler og meritter vi er stolte av.
Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Bragernes i Drammen med kort vei til det meste. Kontoret består av en livlig gjeng hvor latteren sitter løst, men også med både høyt arbeidstempo og faglig nivå.
Vi søker derfor etter en nøkkelperson med ekte lidenskap for både fag, kollegaer og kunder.
Arbeidsoppgavene vil i hovedsak bestå av:
- Backoffice-oppgaver overfor våre meglere
- Åpne-/låse-ansvarlig for kontoret
- Overordnet ansvar for den daglige flyten på kontoret i samarbeid med evt traineer
- Være et godt og hjelpsomt førsteinntrykk for kunder som kommer til vårt kontor
Vi kan tilby:
- Attraktive lokaler med sentral beliggenhet
- Kolleger med lang erfaring og høy faglig kompetanse
- Et stabilt, inspirerende og positivt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser (herunder 2 t treningsfri i uka, SATS-medlemskap, firmaturer etc)
- En spennende og hektisk hverdag
Kandidaten må ha fullført eiendomsmeglingsutdanning for å oppfylle kravene til arbeidsoppgavene. Søkeren må ha et godt skriftspråk, være strukturert og nøyaktig. En ideell kandidat vil bidra positivt til arbeidsmiljøet gjennom en serviceinnstilt holdning og evne til å legge til rette for trivsel på kontoret.
Tiltredelse: etter avtale, fleksibelt
Søknadsfrist: 10.10.25
Søknad sendes til daglig leder, Christian Gjesdal Udgaard
E-post: c.udgaard@nordvikbolig.no
Tlf.: 930 38 405