Jeg lever av den fornøyde kunden

Nyheter

7. september 2020

Eiendomsmegler Silje Marie Johansen ved Nordvik Grünerløkka

Nordvik Grünerløkka har siden oppstarten i 2018 hatt god fremgang i antall salg og fornøyde kunder. For å møte økende etterspørsel og for å ta en større posisjon i markedet har kontoret styrket laget og ansatt eiendomsmegler Silje Marie Johansen.

- Jeg lever at fornøyde kunder, sier Silje Marie Johansen, Nordvik Grünerløkkas nye kollega.

- Oppstarten og møte med Nordvik-kjeden har så langt vært kjempebra. I tillegg er det å bli partner noe jeg prissatte svært høyt, sier Silje.

- Jeg har allerede hatt noen spennende år i bransjen, men nå ønsket jeg nye utfordringer og det har jeg fått med Grünerløkkakontoret og Nordvik, sier hun.

Kontorets daglige leder, Morten Marthinsen, har kun lovord å si om sin nye kollega.

- Silje har solid erfaring og kjenner Grünerløkka og Gamle Oslo meget godt. I tillegg har hun blikk for detaljer, er svært god på kundeoppfølging og yter det lille ekstra hver gang. Det er kvaliteter som er viktig for kontoret og meg. Jeg er svært glad over at vi har fått med Silje på laget, sier Morten.

Viktig å yte det lille ekstra!

- Når jeg begynte å jobbe som eiendomsmegler forstod jeg raskt hvor viktig det var å levere god service og yte det lille ekstra. Kunder er unike med forskjellige behov. Noen har solgt bolig flere ganger, for andre er det første gang. Kundene har ulike spørsmål som jeg bruker god tid på å svare ut. Vi må ikke glemme at vi selger den dyreste økonomiske plattformen folk eier, det er en jobb man ikke skal ta lett på. Det fortjener maksimal innsats og god rådgivning fra start til slutt. Denne måten å jobbe på har gjort at jeg har bygget meg opp en god portefølje, som fortsetter å vokse, sier Silje.

Liten tue kan velte stort lass

- Boligmarkedet er selektivt. Derfor er det viktig å være tett på som megler under hele salgsprosessen. For å sikre best mulig effekt av markedsføringer er det viktig at foto og styling av boligen er på sitt beste. Derfor er jeg alltid med for å sikre at alle detaljene blir ivaretatt. Forskjellen på et godt eller et meget godt bilde gir store utslag på antall klikk på annonsen, noe som igjen bidrar til flere besøkende på visning og flere som er med i budrunden.

- Samtidig er jeg opptatt av å komme så tidlig inn i kundereisen som mulig, da kan jeg bidra med gode råd og tips, på hva du som skal selge bolig bør gjøre. Det være seg å male boligen eller enkelte rom, skifte skapdører og fronter, eller om det er behov for å få hjelp av profesjonelle.

- Det beste jeg vet er å se at kundene mine har suksess og at de oppnår en god pris for boligen. Gode prosesser og øye for detaljene er en viktig del for at kundene skal nå sitt mål, avslutter Silje.


Skal du selge bolig eller trenger en verdivurdering?

Silje kommer gjerne hjem til deg på en befaring for å gi deg gode råd.